Vivix Awet Muda

VIVIX Awet Muda

Sshh!
Jgn beritahu kawan2 ummi..
Ummi ambil Vivix..
Baru setahun ummi consume vivix

Nah tengok komen housemate ummi semasa saya belajar di Mesir dan  semasa di Mekah
Sudah 17 tahun tak jumpa..

Sebenarnya mereka tak tahu pun ummi ambil Vivix.. 

Opss..
Nov ni ada promo vivix
Beli twin pack ada less 5%,
free membership,freepostage, cash bonus

Murah sangat ni.. untungkan? sape nak bagi..

Berminat boleh pm ummi..0193613783

Shaklee dan Anak-anak Ummi

Bila anak2 tak sihat..Ummi tak keruan jadinya.Tambah2 lagi anak-anak demam serentak..anak2 ummi ada 5 orang semuanya.

Ummi bekerja sebagai guru..bila anak2 demam …terpaksa fikirkan cuti..apatah lg cuti yang ada cuma 7 hari saja setahun..itu pun Cuti  Rehat Khas..x boleh sewenang2nya nak guna..

Ummi berikhtiar secara alami supaya anak2 ummi cepat sihat dan ummi dapat bekerja seperti biasa. Ummi guna produk Shaklee untuk anak2 ummi supaya imun badan mereka kuat.

Ummi beri anak2 Ummi Meal Shakes, Vita Lea untuk kanak-kanak dan Nutriferon. Meal Shakes, Vita Lea dan Nutriferon membantu menguatkan imun badan mereka. Ummi mandikan mereka dengan Basic H untuk menurunkan suhu badan mereka.

Alhamdulillah..anak2 ummi kembali sihat setelah seharian berbaring. Paling mencuit hati ummi apabila anak ummi cakap “Abang Ehab dah boleh larii”.. sambil ajuk gaya lari.

Bagi ummi kesihatan anak2 sangat2 penting…ibu mana yang sanggup tengok anak2 sakit tanpa berikhtiar begitu saja..

Ibu-ibu yang berminat untuk dapatkan suplement utk anak2 Bolehlah hubungi Ummi 0193613783

Cerita Saya Dan Shaklee

       Dalam diam rupanya saya sudah 5 tahun mengenali Shaklee. Saya mula kenal produk Shaklee selepas saya sakit kayap iaitu sejenis penyakit yang disebabkan oleh virus dlm badan pesakit sendiri.

       Mengikut doktor yang merawat saya, virus ini bukan disebabkan oleh penyakit berjangkit. Virus ini mula menyerang saya disebabkan badan saya kurang imun utk melawan virus tersebut.Faktor utama adalah berpunca dari badan yang letih dan kurang rehat.

       Doktor hanya bekalkan buat tahan sakit dan anti virus. Menurut doktor tersebut tidak ada ubat bagi penyakit kayap kecuali imun badan mesti kuat untuk melawan virus tersebut.Menurut sumber cakap2 orang (tp bukan doktor tersebut la…) Kayap  boleh membawa maut.

        Masa tu anak2 saya masih kecil dan umur anak ke 4 saya baru masuk 18 bulan. Saya pula bertugas sebagai guru dan sedang menyambung pelajaran Ijazah Sarjana Pendidikan Islam di UKM.

          Saya akui tugasan di rumah, di sekolah dan di universiti bukanlah satu tugasan yang ringan kerana terpaksa membahagi masa 24 jam utk menguruskan tiga tugasan tersebut.Saya tiada pembantu rumah tp bernasib baik ada suami dan pengasuh yang banyak membantu saya menguruskan anak2 semasa saya ada kelas di UKM.

          Tugasan sebagai guru di sekolah sekarang bukanlah satu tugasan yang mudah dan senang. Selain tugas hakiki saya mengajar…saya juga dilantik sebagai setiausaha kokurikulum dan penyelaras kem ibadah. Semestinya la tugasan setiausaha terlibat dengan sistem fail dan membantu GPK menyusun atur perjalanan aktiviti kokurikulum di sekolah. Tugasan penyelaras kem ibadah pula saya perlu menyiapkan kertas kerja dan memastikan aktiviti tersebut berjalan seperti yang telah dirancang. Nampak senang jer..tp tanggungjawab tu besar tau…

          Tugasan sebagai mahasiswa Ijazah Sarjana tak kurang hebatnya. Saya perlu menghadiri kuliah,menyiapkan assignment, paper projek,pembentangan,kajian lapangan,exam dsb..pada masa yang telah ditetapkan.

            Mana mungkin badan saya dapat tidur dan rehat yang cukup dengan ketiga- tiga tanggung jawab yang cukup besar tersebut.Maka bermulalah tidur dan rehat yang tak mencukupi ..makan tak teratur dan tak terjaga. Oleh itu, sistem badan saya x teratur dan berfungsi mengikut aturan yang telah ditetapkan. Sistem ketahanan@ imun badan saya mula lemah. Saya sedar semua itu selepas saya kena kayap…

     Semasa menulis kisah ini.. saya sebak..saya menulis kisah ini dengan hati…untuk dikongsi…walaupun ada yang menyangkal kepenatan dan keletihan yang saya alami…biarlah..kerana dia bukan saya…tugasan dan kehidupan dia berlainan dengan tugasan dan kehidupan yang  saya alami.

       Saya berusaha untuk meningkatkan imun badan saya. Saya bertanya rakan guru sekolah  saya mengajar iaitu cikgu Widayu tentang produk kesihatan @ suplement @ makanan tambahan untuk meningkatkan imun badan saya. Rakan saya syorkan saya ambil suplemen Shaklee.Saya ambil set sihat Shaklee iaitu Vita-Lea, B Complex dan Vita C Plus.

     Alhamdulillah..selepas mencuba set sihat..saya semakin sihat dan bertenaga.  Saya masih mengamalkan set sihat ini dan mengambil supplement shaklee lain iaitu vivix dan ESP .. untuk kesihatan yang lebih baik dan sekaligus dapat pakej cantik …siapa x nak kan …?

Berminat boleh pm UMMI Shaklee yer..0193613783