Awet Muda

VIVIX AWET MUDA

Penuaan adakah proses semulajadi yg memang akan berlaku.Tiada siapa yg boleh menghalang penuaan drpd berlaku.

Tapi jgn terkejut kalau kita tengok ada orang di usia 20an pun sudah kelihatan tanda2 penuaan.Ada orang yg umur 30 an, tp nampak mcm umur 50an.Ada juga org yg umur 50an tp nampak mcm umur 30an. Itula yg dikatakan awet muda.

Banyak faktor yg menyebabkan terjadi mcm tu.Tp kita boleh melambatkan penuaan kita.

Bagaimana Vivix membantu?

Vivix bertindak dgn cara mencuci badan kita yg penuh dgn toksin dan bahan cemar.Dengan itu ini akan membuatkan kulit lebih sihat dan lebih elastic.Sekaligus mencegah berlakunya kedutan.

Resverstrol dlm vivix bukan saja mencegah kedutan, tp turut mengurangkan kedutan yg dah terbentuk. Selain itu ..ia membantu turunkan paras gula dlm darah.Bila risiko diabetes berkurang sekaligus penuaan dpt diperlambatkan.

Apa lagi akak2 & adik2.. Jgn ada yang keliru dan bertanya bila jalan2 dgn suami & anak2.. Itu mak ke isteri…? Itu anak ke cucu..? Sentap juga dlm hati kannn?

Berminat pm UMMI Insyaallah UMMI akan consult cara makan Vivix yang betul. 0193613783

Vivix Awet Muda

VIVIX Awet Muda

Sshh!
Jgn beritahu kawan2 ummi..
Ummi ambil Vivix..
Baru setahun ummi consume vivix

Nah tengok komen housemate ummi semasa saya belajar di Mesir dan  semasa di Mekah
Sudah 17 tahun tak jumpa..

Sebenarnya mereka tak tahu pun ummi ambil Vivix.. 

Opss..
Nov ni ada promo vivix
Beli twin pack ada less 5%,
free membership,freepostage, cash bonus

Murah sangat ni.. untungkan? sape nak bagi..

Berminat boleh pm ummi..0193613783